Belépés a hall-ba

Regisztrált játékosoknak. Részletekhez kattints ide.

Nick:

Jelszó:

Nyelv:

Facebook

 

Felfedező online

 

A Tantrix Felfedező az internet világában is jelen van. Ha szeretnéd kipróbálni, akkor az alábbiakban két lehetőséget is kínálunk erre. A játékok angol nyelvű felülettel rendelkeznek. Az online szabályokat segítségül itt magyarul is összefoglaljuk.

A Shockwave oldalán a Tantrix három játékát is ki lehet próbálni - a magyar nyelvű szabályokhoz a további linkeken keresztül tudsz eljutni. A játékokhoz szükséged van a böngésződön belül Shockwave playerre.

A lapkákat az egérrel lehet mozgatni és kattintással elforgatni. A kirakó sikeres megoldása után a "Next tile" (Következő lapka) ikonra kattintva a következő feladat tűnik elő. Ha az érintkező oldalak színei nem azonosak, kis piros karika jelzi ezt neked.

  • A "Discovery" (1)  játékkal a Tantrix Felfedező kirakót próbálhatod ki. A kialakítandó hurok színét az "Objective" mezőben találod angolul.
  • A "Solitaire" (2) játék szabályait itt olvashatod.
  • Az "Extreme" (3) kirakó a felfedezőhöz hasonló, ha azt már megismerted, akkor kezd el ezt a játékot. A szabályok azonosak, az egyetlen probléma, hogy nincs megadva előre, hogy milyen színből kell a hurkot kialakítani.

A játékok kiválasztásához a "Menu"-re kattintva térhetsz vissza. Jó szórakozást!


A Tantrix nemzetközi oldalán találhatod a Felfedező kirakó másik online változatát. Az alkalmazás (Java engedélyezése szükséges) letöltése pár másodpercig eltarthat.

A játéktéren az egérrel (bal gombot nyomva tartva) mozgathatod a lapkákat, míg klikkeléssel lehet őket elforgatni. A játéktér üres részén a bal egér gombot tartva a játéktér is mozgatható. Bár a feladatok megoldása sorban a legélvezetesebb, ha csak valamelyik kirakót szeretnéd megpróbálni, akkor a legördülő menüből kiválaszthatod azt. Itt találsz három extra (nem a felfedező sorba illeszkedő) feladatot is "Shape puzzle" címszóval (ezeknél színilleszkedő "háromszög" mintát kell kiraknod).

A felfedező megoldása során kövesd annak szabályait.

A helyes megoldást a program felismeri és jelzi.

A megoldási időt az első lapka megmozdításától a helyes megoldás detektálásáig méri a program. Az eredmények között a tipikus kirakási időt is láthatod.

Sok szerencsét!